3D
BLENDER • 3D StUDIO MAX • MAYA • UNITY
Wirtualne Muzeum Jana Szczepkowskiego
Wirtualne Muzeum Jana Szczepkowskiego to ogólnodostępna biblioteka prac wybitnego polskiego rzeźbiarza w formie strony internetowej.
Moim zadaniem podczas powstawania muzeum było stworzenie modeli 3D rzeźb w takiej formie, aby działały na stronie internetowej i każdym urządzeniu mobilnym. Od wykonania researchu na temat programów do fotogrametrii, aż do końcowej optymalizacji obiektów 3D i ich tekstur. Jestem też odpowiedzialna za rendery wykorzystywane do promocji muzeum, te w formie graficznej jak i animacji 3D.
Technika tworzenia modeli: fotogrametria
Autor zdjęć fotogrametrycznych: Tobiasz Bułynko
Użyte programy: 3D Studio Max, Maya, Substance Painter, Photoshop
Strona Muzeum: muzeum-szczepkowskiego.pl
Animacja dla MNISW
Animacja dla Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego prezentująca ustawę Konstytucja 2.0, prezentowana na międzynarodowej konferencji
Animacja powstawała na wariackich papierach i cała realizacja, od przedstawienia projektu do końca realizacji (włącznie z udźwiękowieniem) trwała 3 tygodnie. Były to 3 tygodnie ciężkiej pracy (podczas której naprawdę dużo się nauczyłam!) zakończone sukcesem, jakim była pochwała od zleceniodawcy.
Użyte programy: 3D Studio Max, Maya, Photoshop
Inne wizualizacje
Użyte programy: 3D Studio Max, Maya, Substance Painter, Photoshop, Blender